Innovasjon og marknadsføring er ein del av læreverket for vg2 sal og reiseliv frå Fagbokforlaget og dekker kompetansemåla i programfaget innovasjon og marknadsføring.
Gjennom teori og praktiske døme presenterer boka yrkesretta kunnskap om berekraftig innovasjon og merkevarer, marknadsundersøkingar og marknadskampanjar, det heilskaplege reiselivsproduktet og arrangement, salsprosessen, salsplattformer og salsmiljø, og klager og reklamasjonar.
Til kapitla er det «Bruk det du kan»-oppgåver, repetisjonsspørsmål, samandrag og praksisretta yrkesoppgåver.
Innlæringa av fagomgrep blir støtta av ei eiga omgrepsliste, og registeret med stikkord gjer boka lett å finne fram i.
Fagbokforlaget sitt læreverk for vg2 sal og reiseliv består av tre bøker og ein nettressurs med innhald både for elev og lærar:
- Forretningsdrift
- Innovasjon og marknadsføring
- Kultur og kommunikasjon
- Sal og reiseliv vg2 nettressurs