Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Språk
Bokmål Nynorsk
Format

Heftet

Bestill vurderingseksemplar
For lærere, fagansvarlige og forelesere
På lager - sendes nå
919,-

Brand 1.0
Markedsføring og ledelse 1

Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1.


Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget.


Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.


Bokas innhold:


DEL 1 MARKEDSFØRING

Kapittel 1 Markedsføreren
Kapittel 2 Markedsføring og ledelse

Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)


DEL 2 FORBRUKERATFERD

Kapittel 4 Forbrukeren

Kapittel 5 Atferd


DEL 3 MARKEDSPLANEN

Kapittel 6 Forretningsidé
Kapittel 7 Situasjonsanalyse
Kapittel 8 Markedsundersøkelser
Kapittel 9 Målgruppe
Kapittel 10 Markedsmål
Kapittel 11-15 Markedsstrategi

Kapittel 16 Markedsmiks

Forfattere:
ISBN:
9788211032126
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
334
Verk:
Økonomiske programfag
Trinn:
VG2
Brand 1.0